Comic 499 - 490

27th Jul 2018, 12:03 AM in 15. The Color Red
490
Average Rating: 5 (12 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

Seabiscuit 27th Jul 2018, 12:03 AM edit delete
Seabiscuit
Hehe, of course that top right panel is a flashback to this ancient page. Wow.

Hey, I gots fanart!

First up:

Click Here!

User Werewolfsbane made a silly comment about the Robot girl wearing a Bewear costume. And then, of course, a certain Guest had to go and draw it, bwahaha! It's not only HILARIOUS but wow it's so damn cute. Cute, but deadly. Oh gosh, I love her in this style :'D

Theeen:

Click Here!

Haha, though, this one wasn't sent to me, one of my friends found it, I guess through the comicfury tag on tumblr. I don't really tumble the tumblrs, so I woulda missed it. I laughed for so long, I really did. It's so adorably silly!
Seabiscuit 29th Jul 2018, 9:30 PM edit delete
Seabiscuit
Hey folks- Another sad message, that I can't update tomorrow :\
I was plagued with a headache and other problems, but also some last minute stuff to deal with (I'm going on a trip on the 4th!)

Comments:

Werewolfsbane 27th Jul 2018, 12:38 AM edit delete reply
Werewolfsbane
Hahaha, The robot in a Bewear costume is just as funny as I thought it would be.
And wow, it’s been awhile since Benjamin first met Eva.
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:15 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yes, oh gosh, I should have seen it coming. It is magnificent.
Gosh... Yeah. Man. Even further back than I thought!
hykez87 27th Jul 2018, 12:56 AM edit delete reply
hykez87
Eva's really determined to see this thru the end and you got to admire her for that.
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:16 PM edit delete reply
Seabiscuit
Haha! Hey, she may wanna destroy the world, but at least she has a dream.
ChilPhil 27th Jul 2018, 8:26 AM edit delete reply
ChilPhil
Come on Ben, think, there has to be another way...
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:16 PM edit delete reply
Seabiscuit
There's always an option C! Well, sometimes.
MST3KFan 27th Jul 2018, 10:18 AM edit delete reply
MST3KFan
There's always a third option no one ever thinks of.
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:17 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yeah, let's hope so. None of the current ones seem all that great. D:
MadJak91 27th Jul 2018, 2:13 PM edit delete reply
MadJak91
Ben's choice.
He can kill Eva (heh) or... I doubt someone else but he can still kill himself. That option was always there but with not so sure consequences.
Take Eva outside and lock her up. She has no guys left unless she can somehow find more outside. But that would probably make her go completely insane and unfulfilled.
Edward Carter 27th Jul 2018, 7:15 PM edit delete reply
Edward Carter
It's time for some first-rate Stockholm Syndrome! Pamper Eva and make her feel mushy about her new "friends"!
MadJak91 29th Jul 2018, 2:16 PM edit delete reply
MadJak91
I am afraid Eva's route is that kind of VN route that offers suspiciously low amount of choices or they sound general so you expect it to end the way you do not want to :<
That or on your first playthrough the game chooses "1. Trust Eva." on Day 3 and then "1. Do not ask. She has her reasons." on Day 19 for you.
Ah well.
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:19 PM edit delete reply
Seabiscuit
@Edward
Seems like it's too late for that to work, at least now. Yikes. >:
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:18 PM edit delete reply
Seabiscuit
@Jak Haha, man, true, he can kill himself. Dude, that'd be like, the darkest friggin' ending.

It's fun thinking of things in terms of VN routes! Now I'm thinking of one with Eva/Ben romance- LMAO. Now that sure would have changed things up.:D
flowerteeth 27th Jul 2018, 3:19 PM edit delete reply
flowerteeth
oh hey!! that's my fanart ayy
i didn't know it would've been funny aha!! i was planning on doing something more though ;o;
(i didn't send it to you cuz i thought it was too dumb lol :-T)

also TYGJJNKJGH EVA
i wonder if benny boy has the strength to kill her
of course its for the "better" of the world but
would he really be able to,,,,,,,
personallyireallywanthimtobecausei.... mildly dislike eva
probably more but still
shh--
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:15 PM edit delete reply
Seabiscuit
Oh!! So that's why the name was familiar- Bwahaha! Why thank you, I did so enjoy it!

Gosh, so much salt towards my poor, sweet Eva!;)
Edward Carter 27th Jul 2018, 7:14 PM edit delete reply
Edward Carter
Shit, she's kept her composure. She's still got some kind of defense intact, even if it is just a psychological comfort. I'd be on guard now more than ever.

Ben looked away. Looking away is bad, but whatever he's seen must be bad too, especially considering how much bad stuff he's seen already. Maybe he's looking at an alternate timeline where the earth is currently blowing up.
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:19 PM edit delete reply
Seabiscuit
Maybe!
At least, if nothing else, Eva is capable of being eerily calm... But even she has to crack eventually.
AugustaCaesar 28th Jul 2018, 1:18 AM edit delete reply
AugustaCaesar
That olden page is adorable!!!

Oh my Lord; Benny, if you don't pull the trigger, I'm hoping comic panels and getting that shit done myself, son.
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:22 PM edit delete reply
Seabiscuit
Haha, I really think my art has 'lost' a lot of itself since that page... Yikes, it's sad to look at.

Pffft. That's a REALLY funny thought. Someone in the comment section jumping in to kick ass!
Miaubol 28th Jul 2018, 7:00 PM edit delete reply
Miaubol
"Killing me or..."
..killing everyone.

In theory, a no-brainer. but well, Benny is probably looking for a third solution.
Seabiscuit 29th Jul 2018, 4:23 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yup. It's gotta be Eva! But that's still a hard thing to actually ~do~. It's too bad he's not as emotionless as Robot Girl.D:
KingWinna 31st Jul 2018, 6:02 PM edit delete reply
Knock her out. If Eva dies I riot