Comic 400 - 391

17th Apr 2017, 12:03 AM in 14. Robots
391
Average Rating: 4.87 (15 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

Seabiscuit 17th Apr 2017, 12:03 AM edit delete
Seabiscuit
Eva lightening the mood a bit more...

Happy Easter and all that! It's Monday now when this goes up. And my birthday! Yay? I'm 27. Dear god, why is this?
And I get to spend most of it in a car- Off to my usual monthly grandma trip! But this time, on a Monday, so I didn't need to miss an update.:D
Seabiscuit 20th Apr 2017, 7:45 PM edit delete
Seabiscuit
Hey, folks! Sadly I... Can't update tomorrow (Friday)! D:

Looks like I ended up missing a day this month, anyways. Augh! Basically, I over estimated myself. I came back home Tuesday, nothing was gonna get done then 'cause I was exhausted. But, then, Wednesday, I didn't get anything done because I was still exhausted (partly because I was kept up all night by friggin cats and goats outside my window.
There was just no way I could of done it all today. Sorry folks! ;^;

Comments:

hykez87 17th Apr 2017, 12:17 AM edit delete reply
hykez87
Eva is spy!
Well, I'm glad that things have lighten up a bit compared to the previous events
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:55 PM edit delete reply
Seabiscuit
Haha, Eva would be a perfect spy type character, I think...
Yeah, she came at the right time.:D
Bryfang 17th Apr 2017, 12:22 AM edit delete reply
Bryfang
Ha, "shrug".

Also, happy b-day!
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:55 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hehe, true Eva style!

Thank you! :D
The Doc K 17th Apr 2017, 12:32 AM edit delete reply
The Doc K
Happy Birthday!
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:55 PM edit delete reply
Seabiscuit
Thank you very much! :D
AugustaCaesar 17th Apr 2017, 1:19 AM edit delete reply
AugustaCaesar
OH MY GOD - IT'S YOUR BIRTHDAY AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! XD XD XD <3 <3 <3 <3 <3
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:55 PM edit delete reply
Seabiscuit
Bwahaha!
Thank you, I had a pretty good one!
Edward Carter 24th Apr 2017, 8:47 PM edit delete reply
Edward Carter
Happy birthday, here's your 1,500 pixel wide comic page.
MST3KFan 17th Apr 2017, 7:56 AM edit delete reply
MST3KFan
Skype told me it was your b-day before I saw this. Happy B-Day SeaBee! XD

Treat yourself to something good. X3
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:56 PM edit delete reply
Seabiscuit
Ah skype, always stalking my movements or something!

Thank you! I had myself some delicious cake! :D
sigpig 17th Apr 2017, 8:07 AM edit delete reply
sigpig
Happy SeaBirthday!
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:56 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hehe, SeaBirthday! :'D
Thank you, had a good one!
ChilPhil 17th Apr 2017, 11:38 AM edit delete reply
ChilPhil
Whoa, you posted this and you are on a road trip yourself. What a coincidence!

No one knows where Eva comes from. She's an enigma.

Happy Birthday!!!
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:56 PM edit delete reply
Seabiscuit
Omg, hahaha. Funnily enough, I didn't even realize this coincidence until you mentioned it! Oh, jeez...

Thank you!
MadJak91 17th Apr 2017, 2:01 PM edit delete reply
MadJak91
Of course Eva has to go. She knows more than anyone! In the dark version she is going to silence them because they are playing with dangerous info. Or maybe that will really happen ;)
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:57 PM edit delete reply
Seabiscuit
Damn straight, Eva is required for a journey like this.:D
Ah gosh, that IS dark! D:
sephirencomics 17th Apr 2017, 3:02 PM edit delete reply
sephirencomics
Haha Eva always popping up at the right moment XD
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:57 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yup, the EXACT right time indeed.:'D
Kattapuss 17th Apr 2017, 7:55 PM edit delete reply
Kattapuss
Omg Felix's tiny thumbs-up xDD "I'm the ultimate bro for everyone, I can take care of these nerds... I think"
LOL Eva's "shrug" xDD
Seabiscuit 18th Apr 2017, 7:58 PM edit delete reply
Seabiscuit
Bwahahah, yeah, I tried to make it... Sliiiightly not so confident, hehe! ;)
Rbade 20th Apr 2017, 2:23 AM edit delete reply
Rbade
Do... Do they even have a car?
Seabiscuit 20th Apr 2017, 7:41 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hehe, nope. Eva is just sillying, really.:)
argylefox 22nd Apr 2017, 5:52 AM edit delete reply
argylefox
Wow, 400 comics...
Seabiscuit 23rd Apr 2017, 9:00 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hehe, well, soooorta! I don't really count it, since the ACTUAL page count is only 390 something, haha.:D
Outlaw 22nd Apr 2017, 4:23 PM edit delete reply
Outlaw
400?! Jeez! I'm legit jealous and impressed with your devotion. You've been going strong for such a long time too. Big things are gonna come your way, my friend. Trust me.

Seabiscuit 23rd Apr 2017, 9:01 PM edit delete reply
Seabiscuit
D'awww, thank you very much! Though I'm not technically there, I'm very close. Gosh, it really has been a long time...! Loving every minute of it, I'm truly thankful to all of y'all that have been reading all this time~ <3
jamiethefierce 23rd Apr 2017, 6:46 PM edit delete reply
jamiethefierce
I really like your art style
Seabiscuit 23rd Apr 2017, 9:01 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hey, thank you very much! :D
Miaubol 24th Apr 2017, 5:51 AM edit delete reply
Miaubol
I'm not sure she's really "lightening the mood" ;D

Belated happy birthday and happy easter :D

cats and *goats*.. oh dear o.O
Seabiscuit 25th Apr 2017, 9:12 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hehe, well, in actuality... No, probably not.:)

D'aw, thank you!! :D
Yes... :(
Some days, the goats nearby get REALLY loud!