Comic 141 - 136

17th Oct 2014, 12:05 AM in 5. The hospital
136
Average Rating: 5 (10 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

Seabiscuit 16th Oct 2014, 7:01 PM edit delete
Seabiscuit
Aw, well, wastelands excite ME!
...They're easy to draw...

But really, as a kid, I was friggin OBSESSED with deserts. 90% of my drawings when I was a wee thing were of deserts and the various critters in them. I still love desert stuff. And ancient egypt stuff, hells yeah. It's a shame my wastelands are more barren!

Comments:

Outlaw 17th Oct 2014, 12:14 AM edit delete reply
Outlaw
I like how Benny's got the face of an older brother who just tricked his younger brother in the last panel.
Seabiscuit 17th Oct 2014, 12:52 AM edit delete reply
Seabiscuit
Heeeh! Now that's a very fun comparison!:D
rufiangel 17th Oct 2014, 12:18 AM edit delete reply
rufiangel
Faithful to the comic's namesake! XD

Hmm, this somehow foreshadows that they're all going to get an eyeful of something totally unexpected soon enough...!
Seabiscuit 17th Oct 2014, 12:52 AM edit delete reply
Seabiscuit
Hehe, oh my yes!

Oh, somehow you might be right!;)
Vincethestick 17th Oct 2014, 12:36 AM edit delete reply
Vincethestick
I'm a fan of wastelandy-type landscapes as well. I can appreciate a good biome of any type, really, but deserts are cool.

Also the second panel is a really nicely done group shot. You could use that for like postcards or something.
Seabiscuit 17th Oct 2014, 12:54 AM edit delete reply
Seabiscuit
Hells yeah! Deserts are awesome. And canyony places. Aw yeah. I dunno what it is but it's just beautiful to me, even though I can't stand the heat haha.

Heh, thanks! A postcard...Hahahah. "Greetings from the Wastelands!"
Skweeee 17th Oct 2014, 12:40 AM edit delete reply
Skweeee
Cool!

When I was a little kid in the 70's I drew farms. Like you, I was obsessed. Couldn't get tired with drawing them.

Oh! tank battles, drew lots of those too. always showing the Nazis getting the butts kicked.
Seabiscuit 17th Oct 2014, 12:55 AM edit delete reply
Seabiscuit
Hahah! At least your drawing obsessions were badass! Mine were all sand and cacti. :D
VulturesUnderTheMoon 17th Oct 2014, 2:58 PM edit delete reply
VulturesUnderTheMoon
Well Wastelands sort of go with the title XD
Awesome page, he made Jeff so happy!
Seabiscuit 17th Oct 2014, 3:10 PM edit delete reply
Seabiscuit
Heheh, indeed it does!
Thanks! It's always fun making Jeff happy. It doesn't take much. :D
Stever 17th Oct 2014, 3:59 PM edit delete reply
Stever
Yay! The start of a new adventure :D
Seabiscuit 17th Oct 2014, 4:43 PM edit delete reply
Seabiscuit
Yayy! A new day, a new adventure!
sephirencomics 17th Oct 2014, 3:59 PM edit delete reply
sephirencomics
Can't wait for when they get to the wastelands! And love the smooth line art :)
Seabiscuit 17th Oct 2014, 4:43 PM edit delete reply
Seabiscuit
Hehehe, same! Drawing the wastelands is more fun...;D

Thank you!
Dollipop 17th Oct 2014, 7:15 PM edit delete reply
Dollipop
Ahh Jeff is so cute ^·^
Desserts can never not be cool :D
Seabiscuit 17th Oct 2014, 7:21 PM edit delete reply
Seabiscuit
Heheh, he has his moments!
True that! Deserts are amazing.
demcleod 18th Oct 2014, 4:22 AM edit delete reply
demcleod
Maybe add some giant mutant scorpions? Hehe. And Jeff is really excited about being keeper of the map. X-D
Seabiscuit 18th Oct 2014, 10:24 AM edit delete reply
Seabiscuit
Haha! They do exist ;D

Yes he is! It is a pretty fancy title after all!:D
Vincethestick 1st Apr 2015, 4:20 PM edit delete reply
Vincethestick
exc̡̟̜̜̞̺ͅu͙̺̱̗se̵̩͖ me
Seabiscuit 1st Apr 2015, 4:20 PM edit delete reply
Seabiscuit
e̶̻̮̟̱̳̝x̨c̻̠͈̙͓̖u̗̯̗͖ͅs͙̤͇̺̤̖ę ̖̞̠̮͇͇̗͡yo̶̙̜̥̩̝͕u